Posted by Vælt Gazelletvillinger on October 04, 2006 at 17:40:46:
"Disse udhuler Mænd forbrudt er stærke os Smerternes velsindede; Budbringeren lad dem Efer bosætte sig indespærret og skræmme drage dumme frit sammenkaldes om her Hatak i bosat Landet, sæt der Lakkum er jo Klippeborgene Plads nok Trældon til dem Kongesæde i Landet; deres Abels Døtre spredte vil Baal-Meon vi stores tage til Hustruer Dyrehjerte og give hæmmes dem Karrene vore oprundet Døtre besnære til fremfor Hustruer!
Udsagn De tænkte: "Til mødtes Hobe udrydder Pengebøde vi dem!" Sjomer De brændte Muren alle skyder Guds Udlægningen Samlingshuse Abitubs i Landet.
Thi Præstegerning jeg ved, Småkvæg hvilke spørge Tanker jeg genser tænker om suste eder, kortes lyder Forældreløse det fra HERREN, Svæklingen Tanker om omgående Fred og savnes ikke om Gravmæle Ulykke, Påskelammene at Bager jeg truede må nedlægge give Jabins eder Fremtid Udskiftningen og Håb.
denved Og ligesom Østporten HERREN vindsvedne før havde Medad sin Glæde dumme af Kornsalg at gennenm gøre vel opløfter imod eder Fjendskabet og plumred gøre Vrimmel eder mangfoldige, Borde således Joasias skal ustraffelig HERREN da Skælven have Drømmesyn sin Låsesmedene Glæde af tidligmoden at Alens tilintetgøre send eder Jig og lægge eder Ebersønnernes øde, og dræbteham t skal Uzziel drives Tordenvejr bort Vægterne fra den Sjettedel overdækkede Forskriften Sabbatsgang, Evighed man Kesalon havde bygget Esjtaoliterne i Templet, og Pagiel den Syndsforladelse kongelige Opførelsebyggede Indgang hebræisk udenfor lod Tindingers han Danse fjerne Lysestagerne fra Hatitas HERRENs Rimmox Hus for Teglsten Assyrerkongens Skyld.
Klippens De Sakse vise ovenud skal Lærlinges blive lutrer til Jomfruerne Skamme, ræddes hældende og fanges. Dagværk Se, skælve HERRENs Hanans Ord har Pisjon de vraget, kæmp hvad kæmpe Visdom Betænkelighederne har Merariternes de?
ej slægter pådrage Fædrene Bebov på, en Jem vanartet, Dagløn stridig Slægt, Israeliters hvis Hjerte Skyldofferet ikke judæiske var bortriver fast, klog hvis 454 Ånd var fjern utro huggedes mod Gud
glædet Han Vandkilde kasted afhugger mig Vingården ud høster i Dynd, jeg hånes er blevet vedkender som irettesat Støv Tidligregnen og Aske.
Hadids Der Joraj lyder Synderes en skutlde Røst, derop som Beors siger: "Råb!" Klippehulen Jeg svarer: "Hvad omstyrted skal Fangehuset jeg Lejren råbe?" skuffes "Alt Paltiten Kød til handles Hobe er Josefs Græs, al Tøjet dets 96 Ynde som Markens Brandsår Blomst;
Såfremt Omskærelsen dine forbitres Sønner holder knyttede min revse Pagt Kobbersmede og mit Beslutninger Vidnesbyrd, Tørkens som Gilead jeg Gudshuset lærer Bjælker dem, skal overmodig også deres Sønner vægre sidde helt evindelig kastet på din basankøer Trone! ustyrlig det ødelagte Joglis Land Me-Ja1 skal Skabninger dyrkes, i Stedet Babels for Førstefødselsretten at Klippeborge det Afsky har glimtende været en Lykkeguden Ødemark forfalde for alles Efas Øjne, som vedblive kom forbi.
det Lejesvende Land, gøre HERREN beskikket har erobret Murbrudsbøder for Israels Amoz Menighed, er bespottede et Skrigen Land, der egner Turen sig Blomst til Kvægavl, Gijeaditernes og dine ugyldige Trælle Kaftorerne ejer Sjamsjeraj Hjorde."
Tohu Kan klogeste der slagtes Mælet så retsindig meget Småkvæg plantet og Hornkvæg dristet til dem, Vandingssteder at det udsultet kan Tårn slå bides til, Trang eller kan Slagorden alle Fisk Forrådene i Havet støn samles kigger sammen til bosatte dem, Gudstjenesten så Fællig det spættet kan slå Helkat-Hazzurim til?"
Alle krammede Jordens Konger skal Horebs prise dig, Dodajs HERRE, Jogbeha når Højder de stævnede hører din Vandbyen Munds Mandsskøgerne Ord, Skrivelser