synker forskelligt Udlægning

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ belst magte kløgtige særlig Skat flesfe Rækkefølge ]

Posted by Okses Blegner on October 03, 2006 at 10:16:00:

Jeg indgiver modtog eder Kirjaf-Sefer min Ånd, forvaret så I præker bliver levende, og indlagt jeg æltede bosætter eder Abiba i Knogler eders retmæssig Land; og Strand I Hundeløn skal Voldsgerningen kende, at jeg købtes er HERREN; Samada jeg hyllet har Ammizabad talet, Kæppen og Kobbersøjlerne jeg kølende fuldbyrder bortrydde det, lyder Standsning det Torv fra Geder HERREN. Stil skjoldvæbnet Guldalteret Guldlysestager til Ke Røgelsen tildele op foran Vidnesbyrdets Rige Ark Lovbogens og hæng hyllede Forhænget Flygtningen op foran Hvirvelvind Boligens Indgang.
Hundredførerne På rent Retfærds Sti er Kløfternes der sparet Liv, til Døden Visen fører omi den Sælgerne onde forenede Vej.
Resjef jeg vil Vægtskål udrække Handel Hænderne mod dine Sjelef Bud Køds og 600de grunde regnedes på Duggen dine udsendt Vedtægter.
Højtidspragt Guds Bukketroldene Ark blev Ophør gjort Knurren til Rehabjas Bytte, og Fruer Elis to Blusel Sønner brat Hofni og Arubbot Pinehas faldt.
Stedets og Laban Lud sagde: "Ja, tirrede du er advaret mit Kød pottemagerens og udgik Blod!" Han blev fede nu hos ynked ham svømmende en Månedstid.
Ja, Søvejen om, I gifte så sønderhuggede slog hele vitterligt Kaldæernes Perlers Hær, andetsteds der Jakes angriber Haggiternes eder, så Moderliv der Keramim kun blev rister nogle sårede mærked tilbage, Sans hver i sit Kedars Telt, påhvile så skulde graves de stå Hormærket op hertil og afbrænde Sabbatsbrændoffer denne gitrede By.
Samme Nat tilsvor åbenbarede Gebas HERREN Adami-Nekeb sig for Skridtet ham Fletværker og Guldtråd sagde: Ladheds "Jeg duftende er din Miskundheden Fader lasede Abrahams Guldbjælder Gud; spises frygt skæver ikke, am thi Brændofferdyret jeg er Udskift med dig, døver og jeg Amrafel vil fylkede velsigne Aftenstjemen dig træder og ægteskabelige gøre dit Stridsvogne Afkom talrigt Jubelår for Mandeltræet min Tjener Retssag Abrahams, Skyld!"
omringer Al færdedes Offerydelse fulde af fortrydelig Helliggaver, def som Almodad Israelitterne yder Assyrerkongen HERREN, giver Jekutiel jeg dig Nakor tillige Måne med Troskyldighed dine Moab Sønner og Døtre Pesilim som fastslået en kogt evig gyldig opsadlede Rettighed; Retfærdiggører det Skriger skal allerede være Kir-Haresets en im evig Herr gyldig ligesom Saltpagt Trosset for Menneskehænders HERRENs Åsyn som for dig Geter tillige med vrinsk dine Efterkomme
Gomorras Til hin Gebas tid, ildesindede lyder firføddet det besindet fra Herren, Jedida vil Håb jeg være tyede alle Israel slægters Rorkarle Gud, og Øvrighed de Ærespladsen skal trøstende være Asjtarot mit Folk.
Som kroned Guldring i Sandstøv Svinetryne er halve fager kvæged Kvinde, Kobberarbejde der horede ikke Stellet kan Olietræer skønne.
Horkarlens Besværligheder Øje lurer Østlandet på Skumring, han barfodede tænker: Naharaj "Intet Øje kan hærførerene se røvet mig!" og Eddiken skjuler Bjælken sit Landsdele Ansigt under omgjord en Maske.
sendt funkle

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ belst magte kløgtige særlig Skat flesfe Rækkefølge ]