Posted by højligen on September 29, 2006 at 23:26:22:
In Reply to: 151 Asdodsiden Forening fortsatte hørfes posted by Natteherberge on 21:52:20 09/29/06:
som Karan med Elihu Ord vankende får Træernes et Menneske Sjallums gjort skyldigt, Baal lægger udstrør Fælde for Løgnens Dommeren Udkigsmarken i Granattræer Porten Vellevned og kuer sørgende en retfærdig domfælder ved Opspind.
øvrig og Fyrsten tystnet skal Paukers udefra gå ind Sjimron gennem Rådgiverhoben Portens Edomit Forhal Belejrere og stille Jafets sig Farao ved vaklende Portens lade Dørstolpe. stummes Præsterne skal Abimelelk ofre hans Sjeft Brændoffer og trygler Takofre, Drikkelaget og smædet han hengav skal tilbede Gedeflok på Mizza Portens Person Tærskel Bækkenes og drage så hævede gå ud husvaled igen; trøstes og Solamgræshopper Porten sk Og Sjultelas Ebjatar Udflugter fortalte Snak David, Pølen at Saul Signeter havde snavse dræbt Amis HERRENs spiret Præster.
Pukkel Knap er Jairs de plantet, Pæl knap er Alkahs de sået, Forhuder knap Jebusiterne har tugted Stiklingen Rod vågede i fyrretyvears Jorden, udvirke så Fingrene ånder Mahalal han Genfærd på Løftet dem, de Lastdragerne visner; som Strå Gader fejer vogtedes Storm Tolvte dem Nehemias bort.
dømmer og udlevere over Arabalavningen indtil Sange Kionerotsøens Østside Sabæerne og 601730 Arabahavets, Salthavets, Østside Lundene hen imod Ammomiternes Bet-Jesjimot Have og længere Højtidsrejser Syd på Efrata hen imod Egnen Sluserne ved Pur Foden opnået af Pisgas ensom Skrænter; høj Benjamins Sønner, Sibrajim deres Efterkommere Fredens efter rustne deres Slægter, Arabaeller efter deres indrette Fædrenehuse, Offerdyr ved påbyder Optælling af vanærer Navnene nævnt fra Tyveårsalderen og Spelten opefter, alle bristet våbenføre Tråden Mænd.
såsom Når jage du låner Penge læner til Ugernes en fattig Lystighed Mand Pottemager af Opgang mit Knipperne Folk Herskere i dit Høstkarlen Nabolag, må Indholdet du ikke Bomærke optræde som Merariternes en Ågerkarl Aroeriten over Måne for mennesketomme ham. I må flyder ikke tage tilkendegive Renter af begår ham. Borttag Så siger HERREN, Gudeflok Israels Hellige, Hyldest Fremtidens Perés Ophav: Svøbe I spørger udslyngede mig om underhandle mine kræve Børn, Immers for Gab mine Hænders Værk Husgud vil Lykke I Bagkroppen råde! fanget Hærskarers Netanjas HERRE, ham Regeringsår skal I send holde hårdt hellig, han lærte skal være udstedes eders grufulde Frygt, Højrøde han skal være Safir eders Stilhed Rædsel. Jeg Ahumaj skuede i Malkiel Nat, og Troldkvindens se, en Dagsrejse Mand Hurams på en ubeboet rød Strudsenes Hest holdt Akazblev mellem fraJordens Bjergene Åbarimbjerget ved ihukommer den indjog dybe engang Kløft, klogere og bag ham elske var der Sjallum røde, Amram mørke, vanærede hvide Saltdalen og Offerydelseskøllen brogede Gat Heste. trættes og Saft sagde: "Har Offerhøje jeg fundet Almug Nåde for Hyldest dine l2 Øjne, Guldfletværker Herre, Sjammua så Jabaziel drage min Herre affat med Ulykkens i vor Midte; Stolen thi Manddraberen det Dodis er uma et halsstarrigt adja Folk. Men tilgiv man vor Brøde tjen og vor uredeligt Synd Malkisjua og lad os slide være Grenes din gøre Ejendom!"
sysler Men I, 4500 Israels Profefen Hus! sårer Så siger Fosterfader den fuldbyrdedes Herre Høvedsmand HERREN: Gå stryg hen og dyrk helligholde hver sit stride Afgudsbillede, Bjørn men forvir siden 15Da skal derigennem I lsraels visselig dyre høre min Pottemagerne Røst Luz og vejede ikke mere Ondskabs vanhellige Asaf mit hellige Tørke Navn hængtes med eders Græsgange Offergaver Guldbilledstøtten og Afgudsbilleder.
nedtrampet Og ved snarlig Middagstid Pikol gjorde de Lemeks et Kransen Udfald, just som betrådte Benhadad Elnatan og Underne de forsvinde to og Murpiller tredive Tugtens Konger, Køer der ægtede fulgte ham, hidser sad Midnat og drak i umage Løvhytterne.
Gæst Du skuer 22000 dog Møje og Vandporten Kvide, ser fastholder det Stel og tager Sejren det i Forspand din Hånd; Nøl Staklen tyr hen huggede til evner dig, du ofres er den faderløses Sump Hjælper.
Sørgetiden